Monday, January 10, 2011

Anugerah Juara Lagu - Tak best langsung


Sebab apa agaknya?

Of cos sebab orang yang saya rasa deserve to win tak menang. Who's the winner? OMG, it's Ana Rafali. I don't think she deserve to win. I prefers Yuna, Black or Faizal Tahir.

Saya memang geram sangat-sangat sebab punyerlah lama tunggu dia annouce. Tiba-tiba orang lain menang. Sumpah tak suka sangat-sangat.

Yuna best kut. Black pun best. Faizal lagi best. Kenapa Ana Rafali. Tak faham aku.
Dahlah tengok AJL sambil jaga Baby Maryam. Pastu diselang seli tengok Bola. Ini semua kes abang saya duk sibuk 'all hail King Kenny!, all hail King Kenny!'. Entah apa-apa.

Stoplah pasal AJL. Boring sudah!.

Jom cite mende lain pulak, ok! Ini kisah saya. Hari ini akhirnya saya pergi emergency room Hospital Putrajaya. Mula-mula cek dekat Pusat Triage. Temperature dah 38 darjah celcius. Then, masuk bilik 2 jumpa doktor. Doktor cek-cek and ambik darah. Then dia suruh pergi x-ray. So, kena jalan pergi Jabatan X-ray. Tempat X-ray jauh kut dari E.R.

Then, x-raylah. X-ray kan bahaya sangat-sangat. Sebab ia boleh menyebabkan mutasi. Bila sudah x-ray terpikir pulak, mesti cell dah mutasi. Selesai x-ray, pergi emergency balik. Jumpa doktor lagi. Doktor cakap ada jangkitan bakteria pada paru-paru sebelah kanan. So kena makan anti-biotic, anti-viral and many more ubat. Saya pergilah Farmasi, ambik ubat.

Inilah kisah saya pergi Hospital Putrajaya. Sakit itu ujian...

wassalam..

No comments:

Post a Comment