Friday, August 6, 2010

Budak Ini

Sangat Comel !
Cik Ina rindu Syamil lah!.
Even though you always bully me.

Ini anak saudara saya. Nama dia Syamil. Umur 2 tahun lebih nak masuk 3. Cuti sekolah tengah tahun hari tu, this boy tinggal dengan saya. Dia suka ikut mood dia je. Kalau nak suruh orang bagi apa dia nak, dia buat baik. Tapi kalau tak dapat, satu kampung boleh dengar dia jerit.

Sekarang rindu plak nak dengar dia jerit-jerit. Dia tak pandai cakap sangat. Kalau dia main handphone saya, dan saya mintak balik, dia akan kata 'Mil punyerlah'. Itulah yang dia pandai cakap. Kalau toki tanye dah makan ke belum masa skype. Dia cakap "Dah!". "Makan apa?". "SUP!" dengan yakinnya dia jawab. "Sup ape?". "Sup yam" (sup ayam). Padahal dia bukan sup pun. Abah kata dia makan mi.

Masa kat KL, dia tengok kakak saya mandikan anak dia (Ihsan), Syamil pun nak mandi ngan Ibu (my eldest sister). Bila bibik pakaikan Ihsan baju. Dia pun nak Bibik pakaikan dia baju. Langsung tak ingat Cik Ina pun. =(

hhmm. Raya ni Syamil balik tak?

p/s: Dah dapat buku +math, thanks NADIA ADILA. Hari itu mintak tolong dengan Dayat tapi dia lupa nak tanya saya. Ada ke dia tanya nadhirah. Then bila Nadhirah cakap, dia dah beli. Terus lupa pasal aku. Padahal dah janji nak tolong belikan.. tak pelah, dah dapat pun. Kena spend masa untuk buat latihan +math starting this sunday since buku tu masih ada ngan Nadia.

Aja-aja Figthing!

Straight As Trial.
Kem Negeri. InsyaAllah.

That's all.
Wassalam

No comments:

Post a Comment